Energofórum konferencia

Online

Otázky a odpovede k online prenosu

Pred prenosom

Neprišiel mi od vás žiadny email s prístupom na online konferenciu.
Email odosielame popoludní, jeden deň pred konferenciou a pripomienku dopoludnia v deň konania konferencie. Niekedy sa stáva, že naše emaily skončia u vás v nevyžiadanej pošte (spam). Odporúčame skontrolovať váš priečinok nevyžiadanej pošty. Ak email nenájdete ani v nevyžiadanej pošte ozvite sa nám.

Čo ak sa nemôžem prihlásiť a sledovať konferenciu v čase konania? Bude k dispozícii záznam?
Áno, záznam vám pošleme po konferencii a bude dostupný po dobu 14 dní. Ak vám email nedorazil, skontrolujte nevyžiadanú poštu.

Čo k sledovaniu online konferencie potrebujem?

Stačí telefón, tablet alebo počítač so stabilným pripojením na internet. Odporúčame mať nainštalovaný prehliadač Google Chrome alebo Safari. Skontrolujte si predplatený objem dát u vášho operátora, ktorý môže byť sledovaním videa rýchlo vyčerpaný.

Budem môcť položiť otázku počas konferencie?

Áno, pre položenie otázok bude k dispozícii platforma sli.do. Online prenos prostredníctvom internetu bude mať oproti „živej“ konferencii niekoľkominútové oneskorenie. Vaša otázka sa preto objaví moderátorovi v zozname s minimálne rovnakým oneskorením.

Technické problémy počas prenosu

Nefunguje mi ani video ani zvuk.
Niektoré prehliadače môžu mať problém (najčastejšie Microsoft Internet Explorer alebo Edge). Skúste iný prehliadač. Odporúčame Google Chrome alebo Safari. Problémom môže byť aj nastavenie počítača. Požiadajte o pomoc vášho administrátora alebo technicky zdatnú kolegyňu/kolegu. Prenos si spustite zatiaľ v mobile.

Počujem veľmi potichu, ale vyzerá to, že ostatní účastníci počujú dobre.
Skontrolujte hlasitosť vo vašom počítači. Skontrolujte hlasitosť externých reproduktorov, ak ich máte. Skúste si pripojiť slúchadlá. Ak ostatní účastníci počujú dobre, je chyba pravdepodobne na vašom zariadení.

Obraz a zvuk vypadáva („seká“).
Skontrolujte vaše pripojenie na internet a jeho intenzitu. Skúste nájsť miesto s lepším signálom alebo pripojenie iným spôsobom (napr. cez hotspot vášho mobilného telefónu).

Prenos úplne vypadol.
Skontrolujte vaše pripojenie na internet. Otvorte ľubovoľnú, novú internetovú stránku (napr. www.nczisk.sk), aby ste si potvrdili, že pripojenie na internet funguje. Ak je funkčné, spustite znova prenos cez odkaz, ktorý ste od nás dostali. Ak prenos napriek tomu nie je dostupný, skúste znova o niekoľko minút. Možno zasiahla vyššia moc.

Vyššia moc.
V mieste konania konferencie, odkiaľ bude prenos vysielaný, môže zasiahnuť vyššia moc (výpadok elektriny, výpadok internetu v kongresovej miestnosti,...). Cez záložné riešenia sa budeme snažiť o čo najskoršiu obnovu prenosu. Vždy je garantovaná dostupnosť záznamu z konferencie, takže prednášky a diskusie nezmeškáte.

Garancia spokojnosti

V prípade nespokojnosti garantujeme vrátenie peňazí do 10 dní od nákupu online konferencie. Stačí napísať na emailovú adresu energoforum@sfera.sk Uveďte dôvod vašej nespokojnosti a my vás budeme kontaktovať.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Ozvite sa nám, radi vám odpovieme.

Organizačný tím konferencie ENERGOFÓRUM®
energoforum@sfera.sk