Ramon Vullings: Medziodvetvové inovácie pre sektor energetiky
9. 11. 2018
Prinášame videozáznam z vystúpenia hlavného hosťa druhého dňa konferencie ENERGOFÓRUM® 2018. Ramon Vullings, expert na medziodvetvové inovácie, sa vo svojom vystúpení zameral na hľadanie nápadov v iných odvetviach a ich prenos do sektoru energetiky. Medziodvetvové inovácie predstavujú nízkorizikový, ale vysokoúčinný prístup k inováciám. "IdeaDJ" sú schopní zmixovať nápady naprieč viacerými oblasťami. Sú pri tom dôležité tri stratégie: najlepšie nápady prichádzajú zvonka, COOL kombinácie, nekopírovanie typu COPY – PASTE.Kto je Ramon Vullings?
KORPORÁTNY ŽIVOT
Svoju profesionálnu kariéru začal ako konzultant spoločnosti Coopers & Lybrand, kde pomáhal firmám zlepšiť redizajnovanie obchodných procesov. Po zlúčení s PriceWaterhouse sa stal globálnym CRM operačným manažérom pre PwC Consulting Customer Relationship Management (3500+ konzultantov). Pred akvizíciou PwC Consulting spoločnosťou IBM bol Ramon súčasťou tranzitného tímu spoločnosti PwC Consulting. V spoločnosti IBM Business Consulting Services sa potom stal CRM Learning & Knowledge lídrom pre oblasť EMEA.
PODNIKATEĽSKÁ KARIÉRA
V roku 2004 sa rozhodol založiť svoju vlastnú spoločnosť Twinkeling BV so zameraním na kreativitu v podnikaní. Je spoluzakladateľ spoločnosti Innovation & Change, dnes pod názvom New Shoe a v roku 2012 založil inovatívny 21 Lobsterstreet.
Okrem práce medzinárodného rečníka a konzultanta pre inovácie je výkonným profesorom na Univerzite aplikovaných vied, Fontys, Eindhoven a na škole manažmentu v Antverpách.
Študoval priemyselné inžinierstvo a sociológiu. Napísal 3 knihy o kreativite v podnikaní. Je tiež predsedom neziskového Európskeho združenia pre kreativitu a inováciu (EACI).
To, čo robí Ramona takým jedinečným, nie je len obsah, ktorý zdieľa, ale aj spôsob, akým ho prezentuje. Ramon je rodený zabávač. Humor zmiešava s osobnými anekdotami a zaujímavým pohľadom na to ako sa navzájom prepletá biznis a život.